Twitter spouští testování cílení reklamy na základě vyhledávacích dotazů v aplikaci

Twitter spouští testování cílení reklamy na základě vyhledávacích dotazů v aplikaci

Twitter spustil novou možnost reklamy, která inzerentům umožní umisťovat Promoted Tweets v rámci konkrétních výsledků vyhledávání, což umožní konkrétnější cílení na základě záměru uživatele.

Twitter spouští testování cílení reklamy na základě vyhledávacích dotazů v aplikaci

Jak uvádí Twitter, „Search Keyword Ads“ umožní marketérům zaměřit se na konkrétní vyhledávání klíčových slov. Pokud tedy uživatel v určitém regionu vyhledá například „pizza“, budete moci v rámci tohoto výpisu výsledků vyhledávání zobrazit reklamu na svou restauraci, což vám pomůže navázat kontakt s lidmi na základě toho, co hledají.

Což je v podstatě totéž jako stávající možnost cílení na klíčová slova na Twitteru, ačkoli cílení na klíčová slova nelze zaměřit na výsledky vyhledávání izolovaně.

 Twitter spouští testování cílení reklamy na základě vyhledávacích dotazů v aplikaci
Twitter spouští testování cílení reklamy na základě vyhledávacích dotazů v aplikaci

Podle Twitteru:

„Reklamy na klíčová slova ve vyhledávání se od ostatních kampaní na Twitteru liší tím, že oslovují pouze lidi, kteří hledají cílené výrazy, když hledají, což nabízí silnější signál o záměru.“

Cílení na klíčová slova umožňuje oslovit uživatele Twitteru na základě klíčových slov, která zadávají do vyhledávacích dotazů, ale také na základě toho, co zmiňují ve svých tweetech, a také na základě slov obsažených v tweetech, do kterých se v aplikaci zapojují. Což je dobrý ukazatel širšího záměru – a Twitter také poskytuje cílení Broad Match, které zachytí varianty vámi vybraných výrazů. Ale cílení na konkrétní vyhledávané výrazy by mohlo být lepším způsobem, jak dostat své propagační akce před lidi, kteří se zaměřují na dané konkrétní téma na základě jejich přímých akcí provedených v aplikaci.

Pokud jde o zobrazení, díky cílení na klíčová slova můžete své reklamy zobrazovat také ve výsledcích vyhledávání, ale je nutné také umístění v časových osách Domů. Takže opět jde o totéž, jen o něco konkrétnější.

(Za zmínku také stojí, že kdysi jste mohli pomocí funkce Keyword Targeting cílit specificky na výsledky vyhledávání, ale Twitter tuto možnost odstranil. Možná to souvisí se sníženým výkonem, ale není to jasné).

Bude možnost zpřesnění cennou možností?

Možná. Chci říct, že mít možnost lépe zaměřit cílení je vždy lepší a skutečnost, že se můžete zaměřit na slova používaná ve vyhledávacích dotazech, má velký smysl a měla by mít hodnotu. Současné cílení na klíčová slova Twitteru však není vždy vysoce citlivou možností reklamy, a to až do té míry, že Twitter doporučuje zadat do každé kampaně alespoň 25-50 klíčových slov a cílit jak na široké, tak na konkrétní výrazy, aby se maximalizoval zásah publika.

Příliš široké cílení totiž omezuje výsledky – a je zajímavé, že zatímco ostatní platformy se při cílení rozšiřují a přiklánějí se k automatizaci, Twitter je stále konkrétnější.

Možná to funguje a u některých místních podniků mám podezření, že ano. Ale také to může být příliš omezující, záleží na tom, jak to používáte.

Ale zase je dobré mít tu možnost a můžete si ji sami vyzkoušet, protože beta test Twitteru je rozšířen pro všechny inzerenty v aplikaci.

Což podle mě není způsob, jak beta testy obecně fungují, ale je to „Twitter 2.0“, běžná pravidla zde neplatí.

Sledujte příběh. Přihlaste se k odběru bezplatného denního zpravodaje Social Media Today

„Search Keywords Ads“ jsou novým „cílem kampaně“ Conversion v rozhraní Twitter Ads. Tyto kampaně budou prozatím optimalizovány pouze na konverze na webové stránky inzerenta a pro dosažení maximální relevance vyžadují integraci Twitter Pixel nebo Conversion API (CAPI).“

Twitter Search Keyword Ads
slova ve vyhledávání na Twitteru

Twitter se tedy bude snažit sledovat přímý výkon na základě kliknutí na webové stránky, aby mohl měřit, zda je to nejlepší přístup do budoucna.

Mohlo by stát za to experimentovat a zjistit, jakých výsledků dosáhnete – a vždy můžete provést A/B test s plným cílením na klíčová slova, abyste mohli porovnat a zjistit, zda rozšíření tohoto zaměření přinese lepší výsledky.

Twitter uvádí, že Search Keyword Ads budou brzy rozšířeny na další cíle kampaní.

Mohlo by Vás zajímat

Twitter aktualizuje uživatelské rozhraní záložek, počítá záložky jako částečné lajky

Twitter odpojuje přístup k některým nástrojům pro správu tweetů třetích stran

Elon Musk letos utrpěl „největší ztrátu bohatství v moderní historii

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *