TikTok spouští možnost reklamy mimo telefon pro rozšíření klipů na nové plochy
TikTok se snaží rozšířit své propagační možnosti pro značky o nový prvek „Out of Phone“, který umožní značkám používat obsah TikTok na billboardech, v rámci displejů v obchodech, v propagačních materiálech v kinech atd.
Nový proces TikToku „Out of Phone“ v podstatě umožňuje značkám přehrávat klipy TikToku na řadě nových ploch a rozšiřuje tak potenciál propagace.
Služba Out of Phone má v současné době tři prvky:
- Mimo telefon: Tato možnost umožní inzerentům používat jejich stávající kampaně TikTok na billboardech v reálném světě.
- Mimo telefon: Cinema – Cílem je replikovat zážitek z TikToku na plátnech kin.
- Out of Phone: Jiné obrazovky – Méně konkrétní, ale TikTok říká, že možnost „jiné obrazovky“ umožní reklamním partnerům „přinést poutavý obsah TikToku přímo jejich publiku na jejich globálních sítích a obrazovkách“. To zahrnuje bary, restaurace, letiště, čerpací stanice a maloobchodní prodejny, a to prostřednictvím partnerství na míru s reklamním týmem TikToku.
Tak bude tento proces fungovat, přičemž značky budou spolupracovat přímo s TikTokem, aby tyto nové možnosti zobrazení usnadnily.
Mohlo by jít o dobrou možnost, jak využít všudypřítomnost a popularitu formátu prezentace TikTok zcela novými způsoby. A vzhledem k tomu, že spotřebitelé jsou s ním nyní velmi dobře obeznámeni, mohly by vaše rozšířené reklamy TikTok rezonovat a zaujmout zcela novými způsoby.
Ačkoli se jedná o vyšší variantu, vzhledem ke specifikům každého jednotlivého procesu. TikTok má i obecnější možnost zobrazení, a to prostřednictvím dohody se společností Atmosphere, která podnikům umožňuje zobrazovat kurátorské streamy obsahu TikTok na televizorech v restauracích, barech, tělocvičnách a dalších zařízeních.
To je však specifičtější pro každou značku a kampaň, což vyžaduje více přímé pomoci a vedení ze strany týmu TikTok.
Možná se tedy nevejde do rozpočtu většiny menších značek, ale pro ty, kteří hledají nové způsoby, jak oslovit širší publikum, by mohla být dalším důvodem k zamyšlení.
Značky, které mají zájem, mohou kontaktovat svého reklamního partnera TikTok a získat další informace.