TikTok spouští možnost reklamy mimo telefon pro rozšíření klipů na nové plochy

TikTok spouští možnost reklamy mimo telefon pro rozšíření klipů na nové plochy

TikTok spouští možnost reklamy mimo telefon pro rozšíření klipů na nové plochy

TikTok se snaží rozšířit své propagační možnosti pro značky o nový prvek „Out of Phone“, který umožní značkám používat obsah TikTok na billboardech, v rámci displejů v obchodech, v propagačních materiálech v kinech atd.

TikTok spouští možnost reklamy mimo telefon pro rozšíření klipů na nové plochy
TikTok spouští možnost reklamy mimo telefon pro rozšíření klipů na nové plochy

Nový proces TikToku „Out of Phone“ v podstatě umožňuje značkám přehrávat klipy TikToku na řadě nových ploch a rozšiřuje tak potenciál propagace.

@tiktoknewsroom

Introducing Out of Phone! This new out-of-home solution enables brands and partners to extend TikTok content beyond the platform, into the real world through screens on billboards, in cinemas, restaurants, airports, gas stations, retail stores, and more.🌎 🤩 Learn more at the link in our bio!

♬ Canyons – Official Sound Studio

Služba Out of Phone má v současné době tři prvky:

  • Mimo telefon: Tato možnost umožní inzerentům používat jejich stávající kampaně TikTok na billboardech v reálném světě.
  • Mimo telefon: Cinema – Cílem je replikovat zážitek z TikToku na plátnech kin.
  • Out of Phone: Jiné obrazovky – Méně konkrétní, ale TikTok říká, že možnost „jiné obrazovky“ umožní reklamním partnerům „přinést poutavý obsah TikToku přímo jejich publiku na jejich globálních sítích a obrazovkách“. To zahrnuje bary, restaurace, letiště, čerpací stanice a maloobchodní prodejny, a to prostřednictvím partnerství na míru s reklamním týmem TikToku.

Tak bude tento proces fungovat, přičemž značky budou spolupracovat přímo s TikTokem, aby tyto nové možnosti zobrazení usnadnily.

Mohlo by jít o dobrou možnost, jak využít všudypřítomnost a popularitu formátu prezentace TikTok zcela novými způsoby. A vzhledem k tomu, že spotřebitelé jsou s ním nyní velmi dobře obeznámeni, mohly by vaše rozšířené reklamy TikTok rezonovat a zaujmout zcela novými způsoby.

Ačkoli se jedná o vyšší variantu, vzhledem ke specifikům každého jednotlivého procesu. TikTok má i obecnější možnost zobrazení, a to prostřednictvím dohody se společností Atmosphere, která podnikům umožňuje zobrazovat kurátorské streamy obsahu TikTok na televizorech v restauracích, barech, tělocvičnách a dalších zařízeních.

To je však specifičtější pro každou značku a kampaň, což vyžaduje více přímé pomoci a vedení ze strany týmu TikTok.

Možná se tedy nevejde do rozpočtu většiny menších značek, ale pro ty, kteří hledají nové způsoby, jak oslovit širší publikum, by mohla být dalším důvodem k zamyšlení.

Značky, které mají zájem, mohou kontaktovat svého reklamního partnera TikTok a získat další informace.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *