Společnost Meta by mohla přidat placené modré značky na Facebooku a Instagramu

Společnost Meta by mohla přidat placené modré značky na Facebooku a Instagramu

Společnost Meta by mohla přidat placené modré značky na Facebooku a Instagramu

Zdá se, že chaotický přístup Elona Muska k řízení Twitteru má širší dopady: v důsledku Muskova propouštění 70 % zaměstnanců Twitteru (a zachování provozu aplikace) údajně zvažuje propouštění více společností a Meta nyní zřejmě také zvažuje zpoplatnění modrých kontrolních značek ve svých aplikacích.

Společnost Meta by mohla přidat placené modré značky na Facebooku a Instagramu
Společnost Meta by mohla přidat placené modré značky na Facebooku a Instagramu

Ano, o přístupu Twitter Blue, který se v samotném Twitteru neukázal jako příliš populární a který nutí lidi platit za ověření, nyní zřejmě uvažuje i společnost Meta.

Podle nového zjištění profesionála v oblasti reverzního inženýrství Alessandra Paluzziho se v kódové základně Facebooku i Instagramu objevila nová zmínka o „placené modré značce“.

Paluzzi se s TechCrunchem podělil také o snímek obrazovky s kódem:

Instagram code base example

Zdá se, že to skutečně odkazuje na předplacenou službu pro obě aplikace, která by vám ve výsledku mohla poskytnout modrý ověřovací odznak.

Společnost Mets tento projekt nepotvrdila ani nevyvrátila, ale alespoň navenek se zdá, že zvažuje nabídku kontrolních odznaků jako další placené možnosti – což se přesto zdá zvláštní vzhledem k původnímu účelu ověření, kterým je označovat pozoruhodné osoby nebo profily v aplikaci.

Pokud si to lidé mohou prostě koupit, pak už to nemá žádnou hodnotu, ne?

Evidentně tomu tak není a vzhledem k tomu, že Twitter již nyní získává z předplatného služby Twitter Blue přibližně 7 milionů dolarů za čtvrtletí, možná Meta hledá způsob, jak doplnit vlastní příjem a vykompenzovat ztracené dolary z reklamy a/nebo rostoucí náklady na vývoj své metaverze.

Zdá se to kontraintuitivní, ale asi ano, když lidé budou platit a platformy se neobávají, že by mohlo dojít k nejasnostem, co vlastně modrá zaškrtnutí znamenají.

Hádám, že více peněz je dobré?

Meta v minulosti uvedla, že nebude vybírat předplatné za přístup ke svým aplikacím. To by však samozřejmě bylo doplňkové – uživatelé by nemuseli platit, ale mohli by si modré zaškrtnutí koupit, pokud by chtěli, a využít implicitní hodnotu uznání pro své vlastní účely.

Což se zdá být špatně, ale těžká doba, vyšší náklady – možná by každá aplikace měla začít hlouběji kopat.

Společnost Meta v této fázi neposkytla žádné informace ani potvrzení, ale o případném pokroku vás budeme informovat.

Mohlo by Vás zajímat:

Jak vydělávat na Instagramu

Jak používat TikTok: Průvodce krok za krokem

Co je důležitější TikTok Likes nebo Followers?

10 tipů jak rychle získat sledující na Instagramu

3 thoughts on “Společnost Meta by mohla přidat placené modré značky na Facebooku a Instagramu

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *