Instagram nás nepřestává překvapovat. Zatímco se svět snaží zůstat odolný v těchto těžkých ekonomických časech, je vzrušující sledovat, jak Instagram rychle vyvíjí nové funkce a vlastnosti, které řeší hlavní obchodní problémy a pomáhají uživatelům podporovat jejich oblíbené značky.
A nyní, více než kdy jindy, může být udržení kroku s tím, co je na Instagramu nového, docela náročné. Nové funkce Instagramu se objevují téměř každý týden.
Abychom vám pomohli udržet si přehled o nejnovějších aktualizacích Instagramu a přizpůsobit jim své podnikání, sestavili jsme seznam nejnovějších aktualizací za říjen, o kterých možná nevíte a neumíte je používat.
Mějte na paměti, že Instagram neustále přidává a odebírá funkce (nyní rychleji než kdy jindy). A vy určitě chcete, aby váš firemní účet byl stále trendy.
Nový design profilů Instagram na ploše. Instagram zavádí nový design profilů Instagram na ploše.
Nový design zahrnuje jedinečné umístění nabídky a některé změny ve způsobu zobrazení roletek na kartě Prozkoumat.
Nejnovější aktualizace Instagramu v říjnu 2022
Nový design na PC pro profily Instagram
Zde je příklad profilu Glossier na Instagramu:
Nyní se horní nabídka zobrazuje jako svislá nabídka na levé straně obrazovky.
Díky tomu je širší zaměření na kanál profilu, zatímco možnosti nabídky jsou viditelnější.
Reklamy AR na Instagramu
Instagram zavádí možnost přidat filtr rozšířené reality a vytvořit reklamu. Tyto reklamy budou moci spouštět Instagram stories a Instagram feed a mohou uživatele vyzývat k nejrůznějším činnostem, například k účasti na hrách nebo soutěžích.
To je v reklamním průmyslu velká věc a možnosti využití jsou nekonečné.
Nemůžeme se dočkat, až tyto reklamy uvidíme a co značky a agentury vymyslí.
Pro vytvoření reklamy v rozšířené realitě na Instagramu musí inzerenti použít studio Meta Sparck, kde vytvoří a schválí svůj efekt rozšířené reality.
Rozšíření marketplace pro Instagram tvůrce
Instagram oznámil, že rozšiřuje tržiště tvůrců o další funkce a zavádí ho pro více uživatelů.
Nechte, aby Vaše projekty byly vidět
Díky novým aktualizacím mohou nyní značky učinit svůj projekt objevitelným, aby tvůrci mohli své projekty najít. Značky také budou moci posílat hromadné zprávy více tvůrcům, které se budou v jejich zprávách zobrazovat v prioritní partnerské schránce. Značky také mohou posílat nabídky s pevnými sazbami, takže se tvůrci mohou rychleji rozhodovat a efektivněji spolupracovat se značkami.
Na druhou stranu mohou tvůrci brzy zpřístupnit své profily pro nové příležitosti, aby značky věděly, že o ně mají zájem.
Portfolio tvůrců
Jak název napovídá, tvůrci si mohou nastavit stránky svého portfolia a předchozí prezentovat práci, kterou vytvořili, a svá předchozí partnerství.
Snadnější způsob, jak používat organický obsah v reklamách
Tvůrci získají jedinečný kód pro své příspěvky, který mohou sdílet s partnerem, aby mohl vytvořit reklamu s tímto kódem a propagovat organický obsah/příspěvek jako reklamu značky.
Instagram testuje novou funkci s názvem Poznámky
Tento měsíc byl, co se týče nových funkcí Instagramu, velmi tichý. Máme však upoutávku na něco, co se chystá.
Generální ředitel Adam Mosseri se v relaci AMA podělil o novou funkci, kterou tým v současné době testuje v Kanadě, Mexiku, Egyptě, Jižní Koreji a některých dalších zemích.
Jmenuje se Poznámky a jak vysvětlil ve velmi krátkém videu, tato možnost bude k dispozici v aplikaci Instagram Messenger, kde budou lidé moci psát a posílat Poznámky ve svých zprávách DM.
Ze snímku obrazovky, který sdílel, se Poznámky objevují v záhlaví Messengeru a vypadá to, že k nim lze přistupovat podobně jako k nahrávání Příběhu. Viz níže:
Zdá se, že jde o zajímavou funkci, díky které budou uživatelé více zůstávat v aplikaci, pokud jde o sdílení delších textů, jejich korekturu a dvojitou kontrolu před odesláním zprávy.