Nové nástroje pro úpravy a fotografování dávají tvůrcům větší svobodu při tvorbě obsahu, který zveřejňují. Aktualizace však nejsou zcela originální.
TikTok právě oznámil režim Photo Mode a také sedm nových editačních nástrojů pro tvůrce. Pojďme se na ně podívat.
TikTok vydává foto režim a 7 nových nástrojů pro úpravy
Co je nového. Sedm nových editačních funkcí je nyní k dispozici v USA a ve většině regionů po celém světě. Tyto nástroje umožňují tvůrcům upravovat své klipy přímo v platformě TikTok.
- Úprava klipů: V nabídce jsou tři možnosti, jak upravovat klipy: Klipy můžete skládat na sebe, stříhat a rozdělovat.
- Úprava zvuků: Stříhání, ořezávání a nastavení délky trvání zvuků
- Úprava a umístění textu: Snadnější úpravy, umístění a nastavení doby trvání textu
- Přidávání překryvů: Přidejte překryvy fotografií a videí pro skládání obrázku v obrázku (nebo videa ve videu).
- Úprava rychlosti videa: Zrychlení nebo zpomalení tempa videoklipů.
- Obsah rámečku: Otáčení nebo zvětšování a zmenšování záběru jednotlivých klipů
- Přidání zvukových efektů. Přidávání hudebních zvukových stop do videí a kolotočů fotografií
Režim fotografií: Zvolte režim pro fotografie. Pokud místo videa raději zveřejňujete fotografie, zobrazí se ve formátu kolotoče vaše fotografie hned za sebou. Můžete také přidat hudební zvukový doprovod. Prohlížeči vašich karuselových příspěvků mohou přejíždět svým vlastním tempem.
Rozšířené popisy postav. Minulý měsíc jsme oznámili, že TikTok nyní umožňuje delší popisy až na 2 000 znaků. Ty jsou nyní k dispozici jak pro video, tak pro obsah v režimu fotografií. To umožňuje jak optimalizaci SEO, tak umožňuje tvůrcům rozšířit popisky a uvést více informací o svém obsahu.
Zjistěte více. Oznámení společnosti TikTok si můžete přečíst zde.
Proč nás to zajímá. Plány Instagramu zdvojnásobit Reels některé tvůrce a influencery dost naštvaly, že se meta platforma snaží být příliš podobná TikToku. Není tedy překvapením, že TikTok ve svém boji s konkurencí tleská delšími popisy a novým režimem fotografií, který vypadá, no, povědomě.
Tvůrci a uživatelé si možná brzy budou vybírat, kterou platformu si ponechat a kterou opustit, protože obě začínají vypadat téměř identicky. Marketéři a značky by měli využít nové nástroje a funkce a využít obě platformy k oslovení svých cílových trhů.
Platí TikTok peníze za sdílení obsahu? Více se můžete dočíst zde