Twitter plánuje účtovat 1000 dolarů za měsíc za zlatou ověřovací značku
Twitter se nyní snaží najít nové zdroje příjmů a rozšířit svůj obchodní model. A jednou z možností, kterou zvažuje, je účtování poplatků za zlatou ověřovací značku. Tyto zlaté značky by měly být nabízeny jako placený produkt pro významné osobnosti, celebrit a podniky.
Proč Twitter zvažuje zavedení poplatků za zlatou značku
Twitter se snaží najít zdroje příjmů, které mu umožní dále rozvíjet svůj obchodní model. Zavedením poplatků za zlatou ověřovací značku by mohl Twitter získat další finanční prostředky, které by mohl využít k rozšíření svých služeb a k rozvoji svého podnikání.
Jak by poplatky za zlatou značku fungovaly
Poplatky za zlatou ověřovací značku by byly nabízeny jako placený produkt pro významné osobnosti, celebrit a podniky. Tyto značky by mohly být zobrazeny na profilu těchto uživatelů a sloužily by jako znamení toho, že jsou tito uživatelé ověřeni a že jejich obsah je důvěryhodný.
Výhody pro uživatele zlaté značky
Uživatelé s zlatou ověřovací značkou by mohli získat řadu výhod. Tyto výhody by mohly zahrnovat lepší zobrazování obsahu na Twitteru, vyšší důvěryhodnost a větší povědomí o jejich značce.
Závěr
Twitter se nyní snaží najít zdroje příjmů a rozšířit svůj obchodní model. Zavedením poplatků za zlatou ověřovací značku by mohl Twitter získat další prostředky a zachránit tak situaci, kdy Twitter stále není ziskovou sociální sítí.