TikTok pokračuje v obracení stolu proti svým konkurentům, kteří se snaží kopírovat jeho klíčové funkce, s vlastními napodobujícími nástroji a možnostmi navrženými tak, aby maximalizovaly zapojení do aplikace.
TikTok testuje nové vodorovné zobrazení videí na celou šířku
Nejnovějším experimentem společnosti TikTok v této oblasti je možnost horizontálního zobrazení přes celou obrazovku ve stylu YouTube, která poskytuje zcela nový způsob prohlížení klipů TikTok.
Takto vypadá video, když nakloníte obrazovku:
která je vyzve k otočení zařízení na stranu, aby viděli displej na celou šířku.
To by mohlo tvůrcům přinést zcela nové možnosti, a když to zkombinujete s desetiminutovým nahráváním, nabízí se hromada způsobů, jak to využít v rámci strategie obsahu TikTok ke zvýšení angažovanosti a zájmu.
A jak již bylo zmíněno, je to také další prvek snahy TikToku bojovat proti neustálému kopírování jeho klíčových prvků.
s přibývajícím počtem uživatelů testuje také TikTok:
- Karuselové příspěvky se statickými obrázky, podobné nástrojům pro hlavní příspěvky na Instagramu.
- Delší nahrávání videí, čímž se více přiblíží možnostem zveřejňování na YouTube.
- „TikTok Now“, který kopíruje přístup ke zveřejňování příspěvků ve stylu BeReal.
Dobře, možná si BeReal replikaci nezaslouží, protože zatím nikoho jiného nekopíroval. Je však jasné, že TikTok se snaží diverzifikovat svou nabídku, protože se snaží maximalizovat své příležitosti – což také znamená, že se hodlá připojit ke snaze o replikaci platformy ve snaze zabránit tomu, aby jeho uživatelé místo toho odcházeli k jiným aplikacím.
Což, ať se vám to líbí nebo ne, funguje. Mnoho uživatelů Instagramu si TikTok kvůli dostupnosti Reels jednoduše nestáhlo, zatímco počty zhlédnutí kompilačních videí TikTok na YouTube by naznačovaly, že mnoho lidí sleduje tento obsah místo toho tam, což je drží dál od aplikace pro krátká videa.
Jak Meta, tak Google také nadále hlásí rostoucí popularitu Navijáků, respektive Šortek, což dále podtrhuje skutečnost, že replikace, i když se může zdát poněkud podbízivá, je účinnou taktikou vývoje produktů.
A nyní to samé dělá i TikTok – a tento nový formát zobrazení by opět mohl otevřít hromadu dalších možností obsahu pro ty, kteří zvažují, jak se s aplikací vypořádat v roce 2023.
One thought on “TikTok testuje nové vodorovné zobrazení videí na celou šířku”