TikTok přidává novou možnost, která uživatelům umožní označovat televizní pořady a filmy ve svých nahrávkách s odkazem na IMDb pro více informací o daném obsahu.
![TikTok přidává nové značky televizních pořadů a filmů, které využívá IMDb](https://mrinsta.cz/wp-content/uploads/2023/01/bG9jYWw6Ly8vZGl2ZWltYWdlL3Rpa3Rva19tb3ZpZXMucG5n.webp)
Jak můžete vidět na tomto příkladu, brzy budete moci ve svých klipech TikTok vybrat film nebo televizní pořad, na který chcete odkazovat. Tato značka se pak zobrazí nad titulkem videa a odkáže uživatele na speciální stránku v aplikaci, která zobrazí základní informace o daném obsahu pocházející z IMDb, včetně data vydání, poznámek k hercům atd.
Víte kde koupit kvalitní TikTok sledující? My ano. Kupfollowers.cz nabízí sledující nejvyšší kvality
<<Zde můžete koupit sledující pro TikTok>>
Diváci budou moci také klepnout na celou stránku IMDb, pokud si to budou přát, a navíc budou mít možnost uložit si daný film nebo snímek a v podstatě si jej uložit do záložek na později. A jak můžete vidět na druhém snímku obrazovky výše, uživatelé budou moci také najít seznam dalších klipů TikTok, které se vztahují ke stejnému pořadu/filmu, aby získali další informace prostřednictvím klipů TikTok.
Pro TikTok je to dobrý způsob, jak se opřít o popularitu trendových televizních pořadů a filmů v aplikaci a poskytnout přímější propagaci zdrojového materiálu – často totiž lidé zveřejní náhodný klip z nějakého pořadu a může být obtížné určit, z čeho přesně tento úryvek pochází.
Také čtěte:
TikTok testuje nové vodorovné zobrazení videí na celou šířku
Biden podepsal zákaz TikToku pro vládní zařízení a připravil tak pro aplikaci chaotický rok 2023
Jakou hodnotu mají coiny na TikToku?
Platí TikTok peníze za obsah a jak na to?
TikTok totiž uvádí, že videa používající tagy #FilmTok, #MovieTok a #TVTok mají v aplikaci dohromady 25 miliard zhlédnutí, a poskytnutí většího kontextu pro ně může být jen přínosné jak pro uživatele, tak pro skupiny filmových producentů.
I když mnozí by jistě byli raději, kdyby lidé klipy ze svého obsahu nezveřejňovali vůbec – ale na druhou stranu, pokud to pomůže propagaci a dostane se tak do povědomí více lidí, bude to pravděpodobně značný přínos.
Jako takový se mi to zdá jako dobrý a jednoduchý způsob, jak usnadnit větší propojení mezi TikTokem a televizními/filmovými zdroji.
TikTok uvádí, že tato funkce bude zpočátku zavedena pro uživatele v USA a Velké Británii a poté bude rozšířena do dalších regionů.
One thought on “TikTok přidává nové značky televizních pořadů a filmů, které využívá IMDb”