TikTok přidává nové značky televizních pořadů a filmů, které využívá IMDb

TikTok přidává nové značky televizních pořadů a filmů, které využívá IMDb

TikTok přidává novou možnost, která uživatelům umožní označovat televizní pořady a filmy ve svých nahrávkách s odkazem na IMDb pro více informací o daném obsahu.

TikTok přidává nové značky televizních pořadů a filmů, které využívá IMDb
TikTok přidává nové značky televizních pořadů a filmů, které využívá IMDb

Jak můžete vidět na tomto příkladu, brzy budete moci ve svých klipech TikTok vybrat film nebo televizní pořad, na který chcete odkazovat. Tato značka se pak zobrazí nad titulkem videa a odkáže uživatele na speciální stránku v aplikaci, která zobrazí základní informace o daném obsahu pocházející z IMDb, včetně data vydání, poznámek k hercům atd.

Víte kde koupit kvalitní TikTok sledující? My ano. Kupfollowers.cz nabízí sledující nejvyšší kvality

<<Zde můžete koupit sledující pro TikTok>>

Diváci budou moci také klepnout na celou stránku IMDb, pokud si to budou přát, a navíc budou mít možnost uložit si daný film nebo snímek a v podstatě si jej uložit do záložek na později. A jak můžete vidět na druhém snímku obrazovky výše, uživatelé budou moci také najít seznam dalších klipů TikTok, které se vztahují ke stejnému pořadu/filmu, aby získali další informace prostřednictvím klipů TikTok.

Pro TikTok je to dobrý způsob, jak se opřít o popularitu trendových televizních pořadů a filmů v aplikaci a poskytnout přímější propagaci zdrojového materiálu – často totiž lidé zveřejní náhodný klip z nějakého pořadu a může být obtížné určit, z čeho přesně tento úryvek pochází.

Také čtěte:

TikTok testuje nové vodorovné zobrazení videí na celou šířku

TikTok čelí zákazu ze strany USA po zjištění, že čínské úřady používaly aplikaci ke špehování amerických novinářů

Biden podepsal zákaz TikToku pro vládní zařízení a připravil tak pro aplikaci chaotický rok 2023

Jakou hodnotu mají coiny na TikToku?

Platí TikTok peníze za obsah a jak na to?

TikTok totiž uvádí, že videa používající tagy #FilmTok, #MovieTok a #TVTok mají v aplikaci dohromady 25 miliard zhlédnutí, a poskytnutí většího kontextu pro ně může být jen přínosné jak pro uživatele, tak pro skupiny filmových producentů.

I když mnozí by jistě byli raději, kdyby lidé klipy ze svého obsahu nezveřejňovali vůbec – ale na druhou stranu, pokud to pomůže propagaci a dostane se tak do povědomí více lidí, bude to pravděpodobně značný přínos.

Jako takový se mi to zdá jako dobrý a jednoduchý způsob, jak usnadnit větší propojení mezi TikTokem a televizními/filmovými zdroji.

TikTok uvádí, že tato funkce bude zpočátku zavedena pro uživatele v USA a Velké Británii a poté bude rozšířena do dalších regionů.

One thought on “TikTok přidává nové značky televizních pořadů a filmů, které využívá IMDb

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *