Google trolí Apple masivním billboardem na kterém tvrdí že Androidy jsou lepší než iPhony

Google trolí Apple masivním billboardem na kterém tvrdí že Androidy jsou lepší než iPhony

Společnost Google trollí Apple svou reklamní kampaní a svůj vzkaz vyzývající výrobce iPhonů dokonce vylepila na masivní billboard, aby ho všichni viděli.

Google trolí Apple masivním billboardem na kterém tvrdí že Androidy jsou lepší než iPhony
Google trolí Apple masivním billboardem na kterém tvrdí že Androidy jsou lepší než iPhony

Google trolí Apple masivním billboardem na kterém tvrdí že Androidy jsou lepší než iPhony

Zatímco lidé, kteří používají Android nebo iPhone, mohou vést nekonečné spory o to, který telefon je lepší (v podstatě vždy ten, který mají), málokdy se stane, že by společnost tak okatě v reklamě nadávala na svou konkurenci.

Společnost Google však loni spustila kampaň „Get the Message“ zaměřenou na Apple a stěžovala si, že rozbil posílání textových zpráv mezi různými zařízeními.

Jejich reklamy v rámci kampaně si utahují ze společnosti Apple tvrzením, že technologický gigant „nemusí pustit chlup při opravě vašich pixelovaných fotografií a videí“ a že Google by mohl „pomoci vyřešit váš problém s pixelovanými textovými zprávami“.

Reklama pak ukazuje celou řadu kódů, které podle Googlu „pomohou rozjet“ modernizaci služeb pro zasílání zpráv společnosti Apple, a nakonec končí výzvou, aby Apple #GetTheMessage.

Google ended up sticking the advert on a giant billboard for everyone to see. Credit: TikTok/@uptin

Google nakonec reklamu umístil na obří billboard, aby ji všichni viděli.
Trolling se ze strany Googlu stal tak silným, že reklamu dokonce vylepil na velký billboard, aby se na ni mohl každý podívat, a tvrdí, že chce svému údajně postiženému konkurentovi pomoci zasláním spousty kódu.

Spousta lidí považovala reklamu Googlu trolující Apple za vtipnou, označila ji za „kulervoucí tah“ a líbil se jim „způsob, jakým připojili kód“.

Jiný vtipkoval, že „někdo by měl napsat fanouškovský román Apple x Android enemies to lovers“, což zní jako ta nejhorší věc, kterou bych určitě četl.

Jiní se divili, proč se snažit to vyřešit, když jiné platformy pro zasílání zpráv, jako je WhatsApp, zřejmě fungují v pořádku jako alternativa.

Někteří si mysleli, že reklamní kampaň ve skutečnosti nefunguje, a říkali, že „zoufalství je skutečné“.

Abychom se opravdu ponořili do toho, proč Google kvůli tomu trollí Apple, tady je pár technických věcí: Zprávy odeslané z iPhonů raději používají iMessage, což poznáte podle toho, že je používáte, protože bubliny, ve kterých se vaše zprávy odesílají, jsou modré.

Posílají se přes internet a funguje to jen mezi různými zařízeními Apple, proto když napíšete někomu, kdo nemá iPhone, bubliny s textem se zobrazí jako zelené.

The ad for Android challenged Apple to 'get the message'. Credit: TikTok/@uptin

Záložním systémem pro zasílání zpráv iPhonu, když nemůže použít iMessage, je SMS (služba krátkých zpráv), ale to naráží na problém, protože zprávy a média, které můžete posílat prostřednictvím SMS, nejsou tak kvalitní jako záložní služba Googlu.

SMS je již poměrně stará technologie a nemá mnoho funkcí, na které jsou dnešní uživatelé textových zpráv zvyklí.

Zatímco iPhony používají SMS jako zálohu pro zasílání zpráv, telefony se systémem Android používají něco, co se nazývá RCS (rich communication services), a Google opravdu chce, aby na to Apple přešel, a rámuje to jako užitečný krok pro zasílání zpráv a médií, aniž by se pixelovaly a snižovala se jejich kvalita.

RCS však s sebou nese řadu problémů a údaje společnosti Google ukazují, že většina uživatelů jejich telefonů nemá k RCS přístup.

Postoj společnosti Apple v této věci se zdá být takový, že nemusí přecházet, pokud více lidí přejde místo toho na jejich telefony.

Generální ředitel Tim Cook dříve uvedl, že každý, koho trápí potíže spojené s odesíláním zpráv z iPhonu na Android, by si měl prostě „koupit mámu iPhone“.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *