YouTube se snaží pomoci tvůrcům krátkých filmů získat více pozornosti pro své klipy tím, že jim v procesu nahrávání navrhuje relevantní hashtagy, které mohou přidat ke svým krátkým filmům.
YouTube experimentuje s navrhovanými hashtagy pro krátké klipy
Jak vysvětluje YouTube:
„Abychom tvůrcům videí Shorts usnadnili přidávání relevantních hashtagů k názvům videí, provádíme experiment, který navrhuje nové hashtagy, které je třeba při publikování videí Shorts zahrnout. Pokud jste tvůrcem, který se experimentu účastní, zobrazí se vám navrhované hashtagy v průběhu nahrávání v mobilním telefonu. Návrhy budou přizpůsobeny vašemu kanálu, protože vycházejí z obsahu, který jste dříve nahráli.“
Navrhované značky tedy nebudou vycházet z detekce samotného obsahu umělou inteligencí – což by bylo působivé -, ale místo toho budou vycházet z běžných značek a témat spojených s jednotlivými kanály.
Což by stále mohlo být užitečné, i když záleží na tom, co chcete nahrávat a jak často se váš obsah drží v souladu s vašimi pravidelnými tématy, na která se zaměřujete.
Tedy, pravděpodobně ano – YouTube v tomto ohledu zjevně preferuje, aby kanály zůstávaly ve svých vymezených kolejích a přizpůsobovaly se určitým tématům, a pokud si chcete v aplikaci vybudovat publikum, dává tento přístup také největší smysl.
S ohledem na to by vám tyto navrhované tagy mohly skutečně hodně pomoci v tom, abyste si pro své klipy vybrali ty správné, a ne jen typické, propagační tagy, jako je #Shorts, což je v podstatě totéž jako tagy #ForYou a #FYP od TikToku.
Ty používá každý a pravděpodobně nijak nepřispívají k vašemu dosahu – ačkoli vlastní vysvětlení YouTube k Shorts naznačuje, že by uživatelé měli v aplikaci uvádět tag #Shorts „pro usnadnění objevování“. To už je ale možná zastaralé, protože Shorts má nyní v aplikaci vlastní sekci a všechna videa do 60 sekund jsou do ní filtrována. YouTube však opět doporučuje tuto položku uvádět – požádali jsme YouTube o vysvětlení, zda je to stále nutné.
V ideálním případě se však díky těmto novým doporučením začnou vydavatelé odklánět od obecnějších značek a přecházet k cílenější segmentaci, což pak pomůže algoritmům YouTube zvýraznit relevantnější obsah pro více uživatelů.
YouTube uvádí, že do počátečního experimentu, který bude probíhat na zařízeních se systémem iOS i Android, bude zapojen malý počet tvůrců Shorts v USA.
2 thoughts on “YouTube experimentuje s navrhovanými hashtagy pro krátké klipy”