Instagram přidává reklamy s připomenutím a propagované výsledky ve vyhledávání
Instagram spouští dvě nové možnosti reklamy: Reminder Ads, které umožňují uživatelům přihlásit se k upozorněním před událostí, a reklamy ve výsledcích vyhledávání, které pomáhají lépe navázat kontakt s uživateli v duchu objevování.
Nejprve k reklamám Reminder Ads – jak můžete vidět na níže uvedených ukázkových obrazovkách, Reminder Ads umožní uživatelům přihlásit se k upozorněním na konkrétní události v aplikaci.
Instagram Reminder Ads
Podle společnosti Instagram:
„Připomínací reklamy, které se zavádějí pro všechny inzerenty jako možnost ve feedu, pomáhají inzerentům budovat povědomí, očekávání a pozornost k nadcházejícím okamžikům.“
Jakmile se uživatel přihlásí prostřednictvím CTA reklamy, obdrží tři následná upozornění na danou událost, přičemž první přijde den předem, další 15 minut před začátkem a poslední upozornění v okamžiku zahájení. Což zajistí, že nic nepropásnete – a i když se tři připomenutí mohou zdát trochu moc, pokud jste opravdu zapálení (nebo zapomnětliví), může to být přínosné.
Připomínky lze nastavit až na tři měsíce dopředu, a jakmile jednou přidáte připomínku k příspěvku, můžete vytvářet další příspěvky s připomínkami pro stejnou událost, aniž byste museli přidávat nové podrobnosti o události. Čas události se také zobrazí v ekvivalentu místního času:
„Pokud se například nacházíte v New Yorku a jako čas události vyberete 20:00, bude čas události nastaven jako 20:00 EST. Ale někdo, kdo se nachází v Los Angeles, uvidí čas události jako 17:00 PST.“
Jedná se o další způsob, jak mohou značky lépe propagovat své živé události a podpořit zapojení, což lze využít pro události v aplikaci, jako jsou živé přenosy, nebo jak je uvedeno v příkladu výše, televizní pořady, premiéry filmů, sportovní události atd.
Možností je celá řada a pro vaše události by se to mohlo hodit, v závislosti na vašem IG publiku.
Instagram také spouští nové reklamy ve výsledcích vyhledávání, které pomáhají navázat spojení s uživateli na základě kontextových klíčových slov.
Příklad reklam ve vyhledávání Instagramu
„Reklamy se budou zobrazovat ve feedu, kterým mohou lidé procházet, když klepnou na příspěvek z výsledků vyhledávání. Toto umístění plánujeme spustit globálně v následujících měsících.“
To poskytne další způsob, jak dostat své propagační akce před uživatele, kteří hledají konkrétní obsah, přičemž Instagram v loňském roce přidal reklamy také do služby Explore. Toto nové umístění je konkrétnější, reklamy se zobrazí, když uživatelé klepnou na konkrétní příspěvek z výsledků vyhledávání, což je další úroveň objevování v aplikaci.
Zajímavé je, že Twitter v lednu oznámil totéž, co v minulosti skutečně nabízel jako umístění, než ho znehodnotil, protože nebylo vysoce efektivní. I když jsem si jistý, že Instagram s tím přišel zcela samostatně – jsem si jistý, že Meta nesleduje ostatní aplikace a jen nekopíruje to, co dělají.
Tak či onak, některé nové úvahy pro vaše reklamy na IG a některé nové způsoby, jak oslovit publikum v aplikaci, v různých myšlenkových směrech.
One thought on “Instagram přidává reklamy s připomenutím a propagované výsledky ve vyhledávání”