Zjistěte jaká je aktuální míra zapojení uživatelů na příspěvek pro firmy

Zjistěte jaká je aktuální míra zapojení uživatelů na příspěvek pro firmy

Zjistěte jaká je aktuální míra zapojení uživatelů na příspěvek pro firmy

Z těchto statistik budete mít buď velkou radost ze své vlastní výkonnosti, nebo si možná oddechnete, že vaše čísla jsou srovnatelná s ostatními v tomto prostoru.

Zjistěte jaká je aktuální míra zapojení uživatelů na příspěvek pro firmy
Zjistěte jaká je aktuální míra zapojení uživatelů na příspěvek pro firmy

Společnost Rival IQ zveřejnila svou nejnovější zprávu o srovnávacích ukazatelích sociálních médií, která se zabývá průměrnou výkonností, kterou značky dosahují na hlavních sociálních platformách.

Údaje vycházejí ze 150 společností a zabývají se výkonností značek, které mají více než 25 tisíc sledujících na Facebooku a 5 tisíc fanoušků na Twitteru a IG. Tentokrát společnost Rival IQ zahrnula také srovnávací údaje TikTok, které poskytují užitečné srovnávací informace pro vaše plánování.

Celou zprávu, která obsahuje i rozdělení podle odvětví, si můžete stáhnout zde, ale v tomto příspěvku se podíváme na klíčové statistiky.

Nejprve k Facebooku – průměrná míra zapojení na Facebooku je 0,060 %, což je mírný pokles oproti loňské zprávě.

Rival IQ benchmarks report
Zpráva o srovnávacích testech Rival IQ


V průměru tedy značky nevytvářejí reakci ani u 1 % svého publika na každý příspěvek.

Stojí za zmínku, že se jedná o zapojení, nikoli o dosah, takže to neznamená, že lidé váš obsah nevidí. Ale ve většině případů se lidé prostě necítí být nuceni k interakci.

Pro srovnání, v letech 2019 a 2020 činila angažovanost na Facebooku podle stejné zprávy Rival IQ 0,09 % a 0,08 %, takže jde o trvalý pokles angažovanosti značek, která se stále ještě snižuje.

Což pro vaše plánování na Facebooku není zrovna skvělé, ale poskytuje to určitý pohled na to, co byste měli očekávat.

Zapojení na Instagramu je na tom lépe, a to 0,47 %.

Rival IQ benchmarks report
Srovnávací zpráva Rival IQ

I když i ta klesá – v loňském roce byla podle stejné zprávy angažovanost na Instagramu na úrovni 0,67 %, zatímco v roce 2021 to bylo 0,98 %.

Zvýšená konkurence, změna chování uživatelů – důvody jsou různé, ale opět vám to dává určitou představu o tom, co ostatní značky obecně v aplikaci vidí.

Angažovanost na Twitteru je mezitím na úrovni 0,35 %, což je oproti minulé zprávě mírný pokles.

Rival IQ benchmarks report
Zpráva o srovnávacích testech Rival IQ

V roce 2020 bylo zapojení Twitteru na úrovni 0,045 % a uprostřed různých změn v aplikaci je těžké přesně vědět, co bude následovat.

Možná, že pokud si zaplatíte nadcházející ověření Twitteru pro organizace, získáte díky tomu ještě větší dosah. Ale kdo ví – nejsem si jistý, jestli i Twitter zatím plně chápe, jak to tyto prvky ovlivní.

Ale tohle je pravděpodobně to, co chcete vidět:

Rival IQ benchmarks report
Rival IQ benchmarks report

Zapojení TikToku na jedno video značky je neuvěřitelných 5,69 %.

Nyní to pravděpodobně souvisí s tím, že značky, které do TikToku vstupují, věnují čas pochopení platformy, což vede k lepšímu zapojení. Signalizuje to však také významné příležitosti, které budou pravděpodobně zajímat mnohé, kdo chtějí optimalizovat svůj přístup k sociálním médiím.

Za zmínku stojí i to, že značky na TikTok publikují mnohem méně příspěvků (1,75× týdně) než na jiné platformy, což by tyto výsledky také mohlo ovlivnit. Srovnatelný výkon je však významný – pokud se vám podaří správný postup, může TikTok generovat velký dosah.

Toto je několik zajímavých poznámek o zapojení značek a o tom, co můžete očekávat ve všech hlavních aplikacích. Opravdu záleží na tom, jak rozumíte svému publiku a jak na základě toho řídíte akce, ale pravděpodobně je také potěšující, že všechny značky zaznamenávají relativně nízkou angažovanost.

Znamená to, že se lidé chtějí méně zapojovat do obsahu značky, nebo že značky obecně neumí s nimi navázat skvělý kontakt? Rozhodněte se sami.

Mohlo by Vás zajímat:

TikTok plánuje vytvořit program sdílení příjmů, protože růst počtu uživatelů se zastavil

Twitter plánuje účtovat 1000 dolarů za měsíc za zlatou ověřovací značku

Rozšíření o finanční dárky pro tvůrce reels na Instagramu

10 nejsledovanějších Instagram účtu na světě

Nejlepší místo kde koupit sledující a lajky pro sociální media

One thought on “Zjistěte jaká je aktuální míra zapojení uživatelů na příspěvek pro firmy

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *