TikTok sdílí klíčové tipy pro spolupráci s tvůrci pro firmy v novém průvodci

TikTok sdílí klíčové tipy pro spolupráci s tvůrci pro firmy v novém průvodci

TikTok sdílí klíčové tipy pro spolupráci s tvůrci pro firmy v novém průvodci

Společnost TikTok zveřejnila novou příručku o tom, jak vytvářet efektivní marketingové kampaně pro influencery v aplikaci, která zahrnuje poznatky z nejúspěšnějších videí na platformě pro propojení značek Creator Marketplace.

Jak vysvětlil TikTok:

„Analyzovali jsme více než 300 nejúspěšnějších videí z Creator Marketplace, oficiální platformy TikToku pro spolupráci se značkami a partnery, a hledali jsme vzorce mezi videi s nejvyšší mírou zapojení. Poté jsme naše zjištění ověřili pomocí výzkumu první strany, abychom se ujistili, že odpovídají názorům uživatelů (což se také stalo).“

Výsledkem je 11stránkový přehled klíčových technik propojení a tvorby, které vám pomohaou zlepšit spolupráci s tvůrci, včetně poznámek o tom, jak plánovat kampaně, jak se spojit se správnými influencery a dalších.

Celou příručku „Making Creator Marketing Easy“ si můžete stáhnout zde, ale v tomto příspěvku se podíváme na některé klíčové poznámky.

Za prvé, TikTok poskytuje několik klíčových informací o tom, proč je spolupráce tvůrců v aplikaci úspěšná, a to na základě poznatků uživatelů.

TikTok sdílí klíčové tipy pro spolupráci s tvůrci pro značky v novém průvodci
TikTok sdílí klíčové tipy pro spolupráci s tvůrci pro značky v novém průvodci

Kampaně s tvůrci také dodávají reklamám organičtější ráz, který lze jen těžko simulovat, protože využívají odborných znalostí odborníků z platformy k lepšímu sladění sdělení.

Průvodce pak poskytuje konkrétní poznatky o tom, jak v aplikaci vytvořit účinnou propagaci pomocí influencer marketingu.

TikTok Creator marketing Guide

Každý z těchto prvků je pak dále rozdělen a poskytuje další údaje a tipy, jak zavést proces tvorby pro vaši spolupráci.

TikTok Creator Marketing Guide

Najdete zde také poznámky o tom, jak najít správné tvůrce pro své kampaně.

TikTok Creator Marketing Guide

K dispozici je také TL;DR one-pager, který shromažďuje všechny klíčové poznámky o spojení s vlivnými osobami.

TikTok Creator Marketing Guide

Jedná se o praktického průvodce, který vám může pomoci formulovat efektivnější přístup ke spolupráci s influencery v aplikaci, což se opět ukázalo jako klíčový přístup pro mnoho marketérů TikToku.

Pokud se spojíte s těmi správnými influencery, kteří mají dosah na správné komunity, může vám to přinést velké výhody.

Úplnou příručku „Snadný marketing tvůrců“ si můžete stáhnout zde

Pokud by jste měli zájem o český překlad napište nám na email info@mrinsta.cz

Mohlo by Vás také zajímat:

Zjistěte jaká je aktuální míra zapojení uživatelů na příspěvek pro firmy

TikTok spouští nový systém trestů pro opakované přestupky na základě striků

TikTok přidává nový prvek Video Insights, který umožňuje hlouběji prozkoumat trendy v obsahu

2 thoughts on “TikTok sdílí klíčové tipy pro spolupráci s tvůrci pro firmy v novém průvodci

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *